Jag är på väg tillbaka

Idag har jag gjort "är-du-frisk-testet" i form av att ta tag i vårat kök.
Jag tänkte så här: OM jag orkar ta tag i köket i ett svep o inte svettas igenom kläderna jag bär eller faller ihop av utmattning eller får tokont i hela kroppen. kan jag gå å jobba imorgon!

Se, jag är frisk!
image1015
 ...För jag mår okej även efter att ha klarat av köket!

Så imorgon går jag äntligen tillbaka till jobbet!!

 Det skall bli skönt att få vara lite social igen. 
För det är ju Såååååååååååååååå trist att ligga hemma o snacka med sig själv i en hel vecka!

 

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har hört att du är rätt duktig på att trixa och fixa med bilder...du har säkert retuscherat ditt kök ;-) Skönt att du mår bättre i alla fall.
Kram.

2008-01-31 @ 13:44:48
Postat av: JENNY

Fia: *haha* SÅ duktig är jag inte.
Men jag har gjort en klassisk mörkade förebild o sen ljusat upp efterbilden. Precis så där som de gör i modemagasin o reklam om "få-ett-bättre-liv-piller"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback