MIn fredagskväll

På spåret.
Såg F o P förlora stort. Synd. Ja jag tycker det!

Såg slutet av Let's dance.

Scrappade lite.
En LO blev gjord.
Typ en scraplift på en av mina favoritscrappare: Celine

Delajbild kommer här.. mer en annan dag:
 (klickbar om man vill se den i större format)

Såg resultatet av let's dance. När Susanne L åkte ut.
SYnd, för hon verkade gilla det så... fast det gör kanske alla.

Sen såg jag och Jonas tre avsnitt av vår nya favorit serie: Califoniacation!
Hysteriskt bra o så rolig!!

Nu skall jag gå å lägga mig i sängen o trängas med mina grabbar.
Mysigt!

Nattinatt!


P.S. Mår riktigt bra igen. Lite skum i örat bara. Och full av kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

härligt att du mår toppen igen, hoppas ni får vara friska ett tag nu!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback