utan rubrik

Idag har allt gått lite bättre.
Än i går i alla fall.

Idag behövde vi bara spendera 3 timmar på sjukhuset.
Inga fler stick i armen.
Man kunde använda den "ingång" som fanns.
Den var okej fortfarande.
Tack o lov!

Vart vi skall imorgon för att han skall få mer medicin är det ingen som vet nu.
Men kl. 14:00 är det sagt att han skall få den... men det är allt vi vet nu.
Hoppas vi slipper sitta o åka in till KS igen.

Inte VI föresten.
Jonas.
För jag skall jobba.
Börjar min första inskolning idag.
Nervös!
Men men... det går nog bra.
OM jag kan konsentrera mig.. nu när jag har en sjuk son hemma.
Hur vi gör resten av veckan vet vi inte än.
VI TAR EN DAG I TAGET!

TACK för alla vänliga ord i bland kommentarerna.
DoM VÄRMER!

KRAM ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att det gått bättre idag! Hoppas det går bra i morgon oxå - både för Jakob och för dig med inskolningen!



kram

Postat av: Annika

Men hu, vilken ruskig upplevelse! Hoppas grabben frisknar till snart och kram till dig!

Annika

2008-09-01 @ 10:32:01
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Men gud! Vad har hänt? Inser att jag missat en massa men hoppas innerligt att det går bra för er!!! kramar om Jag har problem med min bloggkoll och har missat en massa!!!

Ha det så gott det går,

Jag tänker på er!

Erika

2008-09-01 @ 11:01:26
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback