Tack för tumhållningarna!

Yes, jag gick vidare.
Men vet ni.. kan ni håll lite tumme för mig i morgon också... för då är det dags för intervju #2.
Då skall jag träffa nästa chef.

Den första gillade mig. *fniss*
Märkte det när hon började referera till "du" istället för "dom" i samhanhang när hon talade om "de anställda".
Tycker det verkar som ett trevligt ställe så jag hoppas ni fortsätter och håller tummarna.
Kl. 12:00 imorgon -fredag- är det dags igen.

Sen vill jag gärna påminna om min lilla
Utlottning. Ni som inte kommenterat än, men vill ha chansen att vinna min tavla. Gå in o skriv en rad NU!

Nattinatt o kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny U

Nu blir man ju nyfiken, vad är det för jobb?

Postat av: huldra

En andra intervju är alltid bra! Det är en ego-booster att få komma till intervju, men framförallt när de vill träffa en igen. Hoppas att det går vägen. :)

2008-08-15 @ 08:20:27
Postat av: Augusti_73/Anna

Härligt! Fortsätter hålla tummarna och önskar lycka till!

2008-08-15 @ 09:15:47
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/
Postat av: Maria

VÄNTA här nu....vadå Intervju?? Det här har gått fort, vi sågs ju häromdagen?!?

Fasen vad kul och håller varenda utstående lem på hela kroppen!!!



Go Girl!

Puss

2008-08-15 @ 11:16:13
URL: http://mariab71.blogg.se/
Postat av: Cia

Jag hoppas verkligen det gick lika bra denna ggr också.



Trevlig helg!

2008-08-15 @ 13:58:32
URL: http://emisfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback