Ojojoj

Nu är jag TRÖTT.
En heldag med måååånga nya intryck, en massa nya rutiner, barnens namn och en hel bibba med information.
Det snurra i skallen.
Härligt! *s*

Nu skall jag lägga mig på sofflocket och läsa en del av all skriftligt info. om hur denna förskola jobbar.
Sen skall jag glutta lite i IKEA-kataloge och drömma lite om heminredning innan jag somnar som en stock!

Min ordinarie bloggrunda tar jag en annan dag *s*
Orkar inte sitta upprätt mer idag ;-)



Meri: Har inte sett något sms. Skicka gärna om det!


Kommentarer
Postat av: Meritxell

Hej Jenny!

Jag skickade sms:t igen runt 19 idag och vet ej om du har fått det, om inte så kan du kanske skicka mig ditt nummer igen, jag måste ha någonting fel. Jag gratulerade för jobbet och undrade om du ville träffas någon kväll den här veckan för att prata och scrappa lite. Fast vet ej om du orkar... Hör av dig och massor med kramar,



Meri

Postat av: Meritxell

Hej igen! Skriver här, det går lite snabbare en sms:a! Vad bra att du fick mina sms! Nästa måndag kommer mina föräldrar så det kanske blir lite svårt för mig att träffas, men vi hörs så hoppas jag vi kan träffas snart!! Kram, Meri

2008-08-19 @ 21:46:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback