Diggiloofoton

Jag och Svärmor:

...spända av förväntan ;-)





Lindas röst är helt sjukt bra, särskillt live!



Vi hade tur med vädret:


Lo

Ser ni de goa kärleksparet?! Så söta. Så satt de så fort de var en lung låt på scenen.


Arbetsgivarna från mötet igår ringde o meddelade att de ej var klara med sitt beslut och att de återkommer på måndag.
Japp...jobbigt med sant.
Så nu är det bara att vänta och se.
Börjar ana oråd. Har nog jinxat detta för mkt. genom att säga förmycket om det.
*är skrockfull gällande sånt här*

Nu skall vi dra ut på landet o äta kräftor med sambons kollegor.
Det skall bli både gott o skoj ;-)

Glöm inte
Min lilla utlottning av min tavla!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg mysig ut!

Jag gick aldrig, utan gav biljetterna till m&p i stället. Träffade du dom kanske?



Ni får ha en jättetrevlig kväll och ta hand om min mor & far :)



kram

Postat av: Marinne

Nä vi sågs inte. Det var sjukt mycket folk. Men ni verkar ha suttit på samma sida som oss fast lite närmare scenen. Alla var jättebra men det blev lite för långt och alldeles för lång paus. Lite skryt..Linda har ju jag både sjungit för och med i kör för alla. Vi ses i eftermiddag.

2008-08-16 @ 11:29:35
Postat av: Katarina (kaza)

O vad mysigt. Du ska se att det kommer att går bra med jobbet Hoppas ni hade fint väder till kräftorna

2008-08-16 @ 14:57:34
URL: http://kaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback