Ny skisstävling!

Har nyss lämnat iväg en del grejer till My, som vann min förra skisstävling.
Och nu utlyser jag en NY skisstävling med nya priser (ett kuvert med scrapgodis).

Den 29 april fyller en av mina bästa vänner år och i henne ära vill jag att ni scrappar om Vänskap.

image1173

Regler:
*scrappa med skissen som bas (fritt färgval... man behöver alltså inte bry sig om färgerna på skissen.. men väl formen)
* Tema Vänskap
*Mailas till mig (jennybergvall @ bredband.net) senast den 29 april 2008



P.S observera att jag har lagt in två mellanslag i min mailadress!!!





Uppdaterat den 7 april:

Har själv gjort en Layout, om min vän Maria (hon som snart fyller år).
Så här blev den:

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Gissa om jag ska vara med?! :-D Snygg skiss!

Postat av: Malin/malwa

Snygg skiss och trevligt tema. Det ska jag nog fundera på. :-)

2008-04-08 @ 08:40:42
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: hannak

gillar skissen. Du skriver att man måste bry sig formen - får man inte scrappa i A4 då??

2008-04-13 @ 21:23:22
URL: http://pysselvran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback