Kommentera mera

Alltså, jag har visst inte hajat hur etiken kring kommentarer är i denna blogg värld.
MEN nu,
tack vare detta och det här, så har jag hajat att jag hajat fel.
Visste verkligen inte att folk återkommer till kommentarsfälten för och se om bloggförfattaren svarat på kommentarer som gjort i dennes inlägg.
Visst har jag sett att en del svarar flitigt på kommentarer, men ja.. jag har inte Hajat rikigt alltså.

MEN NU när poletten trillat ner, så LOVAR JAG er alla att svara på alla kommentarer i forsättning!
Okej?!?!

;-)

Så.. nu är det bara för er att kommentera mera.. OCH få svar!

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

He, he, ja då kommer det en liten provkommentar här nu då!

Postat av: Anonym

Matilda: Hihi!!
Bra att du utsätter mig för test... gör det gärna fler gånger ;)

2007-09-10 @ 16:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback