Gissa vem som är sjuk igen?!?

*räcker upp handen*
I förrgår började det klia o göra ont i halsen.
Igår kände jag mig matt o svettig på jobbet.
Imorse insåg jag att jag inte skulle orka med en dag bland 28 barn.
Ringde upp min läkarmottagningen o sa att nu är jag LESS!
Hans sköterska bad mig komma ner.
Jag gick dit o fick konstaterat Lunginflammation o så fick jag order (sjukskrivningsintyg) på att stanna hemma minst en vecka och se till o bli frisk.
Fick med mig antibiotika denna gång och hostmedicin.
SNÄLLA... kan ni hålla tummarna för att detta är min sista sjukdom för i år?!! För jag orkar ärligt inte längre!!
*tycker lite synd om mig själv igen*

Kommentarer
Postat av: Nina

Men usch och fy! Nu får jag hoppas att du frisknar till fort och sen får vara frisk. Du har haft nog nu! Själv är jag också sjuk just nu, men det är bara en rejäl förkylning men det räcker gott och väl anser jag, så jag har full förståelse för dig!
Kram Nina

Postat av: Phio

Nää, inte igen!! Nu får bacillerna faktiskt lämna dig, det r inte klokt vilken otur du har. Hoppas anitbiotikan biter snabbt. Krya på dig!!

2007-05-25 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback