To do list

Gjorde en "att-göra-innan-jag-går-och-lägger-mig-lista" i mitt huvud.
Den såg ut som följer (överstrukna är klara):

-Handla något som man kan äta på tåget (typ frukost)
-Duscha
-Färga håret rött
-Packa lite prylar i ryggsäcken
-Ladda in lite musik på "Mp3-spelaren"
-Koka ägg
-Måla naglarna
-Kolla upp tider för pendeltåget in till Centralen.
-Betala räkningar via nätet

Ja som ni ser har jag inte gjort mycket alls.
Istället har jag suttit o scrappat på ett litet anteckningsblock.
Mycket viktigt! *NOT*

Ja ja.. nu är det nog bäst att jag hoppar in i duschen i alla fall så man inte åker ner med flottigt hår till GBG ;)

image1136


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så kul i Göteborg!

Postat av: Cia

Hoppas du får en trevlig dag.

2008-03-29 @ 08:42:26
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Susanna

Åh, antagligen sitter du redan på tåget ner...
tur jag kika in så jag inte behöver leta efter en brunett när det kommer en rödhårig babe ner till Götet.
Ses snart!

2008-03-29 @ 09:12:50
URL: http://susannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback