Lördagen den 15 mars

Grattis till min kompis Rose-Marie!

Ledsen att jag (vi) inte kunde komma på din middag ikväll.
Hoppas dock att vinet smakade ;-)

I morse insåg jag att jag inte alls hade någon en-dags-förkyldning.
Nä den höll i sig med fast grepp idag med.
Har varit seg som 17 hela dagen o "överlevt" det hela med hjälp av Ipren o Alvedon.

Svärmor♥ var här en stund o tog ut sonen till Lekparken. TACK svärmor!
Vad skulle vi göra utan henne?? Gå in i väggen kanse, som sambon sa.

Har "pärlat" en lite och gjort 2 födelsedagskort och en LO.
När jag pysslar glömmer jag värk o le ett tag.
Försvinner in i pysselbubblan o bara är.
MEN den varar inte så länge åt gången... för det orkar jag inte ;-)

Har glott på kvällens Tv-händelse: Schlagerfestivalen.
FEL låt vann. Ja enligt mig skulle Sanna eller Frida ha vunnit. De var mina favoriter.
Charlotte kan nog gå hem bra i Europafinalen i Serbien.
Men .. är det bara jag som tycker hon ser ut som en guld(silver)fisk???
Foto: Scanpix (bildkälla: svt.se)


Nu skall gubben och jag se slutet på den film som vi somnade till igår.
Håll tummarna för att vi orkar hålla upp ögonen till filmens slut.

♥KRAM♥ på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny_U

Nähä, RÄTT låt vann faktiskt!! Fast om vi ska vinna i Europafinalen skulle vi nog skickat typ kebabpizzan eller Christer Sjögren. Tror faktiskt att Charlotte och Sanna kommer försvinna i mängden där nere...

Postat av: Sandra

Hi hi... jag håller med - en silverfisk ser hon ut som :)

Jag längtar efter tavlan jag vann hos dig :) Har en plats förberedd för den...

Kram på dej!

2008-03-16 @ 12:21:10
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: JENNY

Sandra: Ja tavlan tar Jonas med så snart han kommer tillbaka till jobbet.
Sorry att den dröjt!
Vi talade om den just igår faktiskt ;) Så nu har han koll på att det är han som skall överlämna den via din mor!

2008-03-16 @ 15:11:04
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback