Nyfiken på DIG!

Vet att jag har ett genomsnitt på 65 läsare om dagen.
Men inte många av er lämnar spår. Så jag har lite dålig koll på vilka ni är.
Kan ni inta vara vänliga att visa er lite här nu och berätta lite om vilka ni är?!

Vänligen svara på följande frågor i "kommentarer":

1) Namn o Ålder?
2) Hur "känner" du mig?
3) Hur hittade du hit?
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!

6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??

En av er som svarar kommer att vinna en nygjord tavla (Japp, Den är klar nu)!
Sneekpeek av tavlan:


Ni har fram till tisdag (15/1 kl. 24:00) på er!
Så, kom igen nu!! Get on with it!

image983KRAM

Kommentarer
Postat av: Indra

1) Namn o Ålder?
Jag "heter" Indra och är öhum... räknar på fingrarna... jag blir 28 i år. Varför är det så svårt att komma ihåg sin ålder numera?

2) Hur "känner" du mig?
Vi har ju våra junibarn på Aff. :-)

3) Hur hittade du hit?
Via Aff då förstås. :-)

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Du har ju träffat mig så du vet i vilken stad jag bor. ;-) Bor med min familj som består av tre grabbar: två små och en betydligt större då.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Ha ha, vad skulle det vara?
Jo du är faktiskt en av mina inspirationskällor till att jag började scrappa i somras. Skitkul är det!

2008-01-12 @ 23:19:44
Postat av: Sara

1) Namn o Ålder?
Jag är Sara och är 35 år. Hur sjutton gick det till?! :-)

2) Hur "känner" du mig?
Träffades på aff när vi båda väntade barn som skulle födas i juni. Och så har vi ju faktiskt träffats irl en gång också!

3) Hur hittade du hit?
Aff.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Bor i lägenhet i Hammarby Sjöstad (trivs kanonbra) tillsammans med man och tre barn. Förutom junitjejen har jag tvillinggrabbar som fyller 8 år snart.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Oj, jag har knappt vaknat än, sitter här med morgonkaffet. Återkommer när min hjärna piggnat till lite om jag kommer på nåt. ;-)

Postat av: Sofia

1) Namn o Ålder?
Sofia
född 71
2) Hur "känner" du mig?
vi gick skolan tillsammans
3) Hur hittade du hit?
minns inte
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Bor i villa utanför Umeå tillsammans med maken och dottern som blir 4 i maj och sonen som just fyllt 2.
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)

2008-01-13 @ 10:11:26
URL: http://linaalvin.blogg.se/
Postat av: Elisabet

1. Elisabet, 54 år.
2. Via din svärmor, Kerstin.
3. Jag tror att du kommenterade hos mig, kanske?
4. Med katten Pelle, en spindel som bor i badrummet och säkert en hel hög dammråttor.

2008-01-13 @ 12:49:38
URL: http://www.cikoria.blogspot.com
Postat av: Katarina( kaza)

) Namn o Ålder? Katarina 29
2) Hur "känner" du mig? från juni barn
3) Hur hittade du hit?junibarn
4) Hur o var och med vem/vilka bor du? söder om stora staden med make o alla barnen
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-) Jag älskar verkligen dina scrapp layouts och tavlor. =) Jag har inte tillräkligt med tålamod för sådan saker.

2008-01-13 @ 14:18:03
URL: http://katarina-medsmakplivet.blogspot.com/
Postat av: Marianne

1. Marianne 54
2. Först genom Jonas sedan har du ju jobbat hos oss
3. Genom dotter Sandra och sedan kommenterade du ho mig
4. I villa, du vet var, med Stefan.
5. Jag har börjat sjunga i kör med Caroline af Ugglas. Skitskoj.

2008-01-13 @ 14:38:14
URL: http://marianneekwall.blogg.se
Postat av: Annela

1. Annela 55
2. Jag "känner" dig inte alls egentligen.
3. Hittade hit via en kommentar hos Elisabeth
4. Bor i lägenhet i Göteborg med man och tre söner.
5. Jag är tokig i stickning, sy kläder och min lilla koloniträdgård. Utbtänd och arbetslös just nu.

2008-01-13 @ 14:50:45
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: katper

Namn och ålder:- Katarina och jag är 27 år.

Hur "känner" du mig? - Egentligen inte på "riktigt", träffats genom aff, junibarn 05!

Hur hittade du hit? - Genom junibarn på aff.

Hur och var bor du och med vem/Vilka? - Bor i en förort norr om sthlm, en radhuslägenhet på 70 kvm med dotter och sambo.

Eventuellt något annat som kan intressera mig;) - Jag läser din blogg så gott som varje dag:)

2008-01-13 @ 16:20:32
URL: http://tindrakarlsson.blogg.se
Postat av: Sandra med Mathilda & Melker

1) Namn o Ålder?
Sandra, 33 år

2) Hur "känner" du mig?
Ja, vad ska jag svara där?
Från början "känner" jag dig som flickvän till en av mammas arbetskamrater, och sen har vi ju haft en del kontakt här på nätet och då vi var gravida samtidigt.

3) Hur hittade du hit?
Har nog fått adressen av dig, eller så har jag snappat upp den på Aff

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Jag bor i Märsta, i en villa, tillsammans med min man Micke och mina två barn Mathilda & Melker

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-) Jag har äntligen kommit i gång med ViktVäktarna igen och det känns såååå bra!

Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är
du här o kikar??
Jag skulle tro att jag varit med från början. Jag har dig inlagd i Feedreadern, så jag läser så fort jag ser ett nytt inlägg.

2008-01-13 @ 18:51:20
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: LoX

1) Namn o Ålder?
Lo och jag är tydligen 34 i år.

2) Hur "känner" du mig?
Vi är junimammor i hop. :-)

3) Hur hittade du hit?
Genom aff.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Vi har ju inte träffas irl än, men du vet vilken stad jag bor i numera och vart jag har bott innan. Jag har en engelsk man, en dotter som fyller fem och så bajsH.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Jaaa du.... du vet ju resan om min blogg och så mycket mer hinner jag inte producera.

I ett tidigare liv målade jag mycket med vattenfärg och tecknade. Det är ett intresse jag får ta upp när jag är pensionär! :-D

2008-01-13 @ 19:01:03
Postat av: Susanna

1) Namn o Ålder?
Susanna heter jag ochhar hunnit bli...31 år
2) Hur "känner" du mig?
träffades på aff-05
3) Hur hittade du hit?
fick adressen på junibarn
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
jag bor med sambo och två barn i villa utanför Götet
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
intressant vet jag inte om du tycker men jag är snart klar med mitt CE-kort!
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Har nog varit med sen starten och kikar in minst en gång om dagen, alltid lika roligt. Är dock dålig på att skriva kommentarer...

2008-01-13 @ 19:06:36
URL: http://snus.blogg.se
Postat av: Phio

Klart du ska veta vilka vi är som läser :) !!

1) Namn o Ålder?
Fia, jag är 33 år.

2) Hur "känner" du mig?
Via AFF.

3) Hur hittade du hit?
Också via AFF.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Bor i Segeltorp tillsammans med make och tre barn mellan 0-4 år.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Öhum, vad kan det vara... att jag är bra på att rida in hästar, kanske? Eller att jag är en trädgårds-nörd, dock på amatörstadiet!

6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Jag har nog varit här sen du började blogga, ibland ofta och ibland sällan. Jaut nu kikar jag nog in två gånger i veckan, kanske. Eller tre :)

2008-01-13 @ 19:26:38
Postat av: Marianne

Tillägg Fråga 6. Vet inte hur länge, men jag tittar in då och då.

2008-01-13 @ 21:14:13
URL: http://marianneekwall.blogg.se
Postat av: Karin

1)Namn o Ålder?
Karin, 37 lite senare i år

2) Hur "känner" du mig?
Vi gick i samma klass i gymnasiet.

3) Hur hittade du hit?
Via Sofia som tipsade mig.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
I en lägenhet i terasshusen, men man & 2 barn, 6 & 4 år gamla.

5) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Ca 1 år, & det beror på men varannan dag eller så.

2008-01-13 @ 21:21:10
Postat av: Sara / snigelina

1) Namn o Ålder?

-Sara och 29 år

2) Hur "känner" du mig?

-Inte mycket alls ;-)

3) Hur hittade du hit?

-Via AFF, jag tjuvläser i er junigrupp (tillhör själv aprilgruppen-05)

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?

-Bor i lägenhet i Uddevalla tillsammans med sambo cch tre tjejer!

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)

-Jag önskar att mitt stämplings/scrap-intresse hållt i sig som ditt. Vi började ungefär samtidigt, men jag la av för 1,5 år sen, hade för höga krav på mig själv. Är tradera-missbrukare..

Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??

-Har läst i bloggen så länge den funnits, tror jag. Är oftast här varje dag, men ibland glömmer jag av det och det kan gå nån vecka eller två mellan.

2008-01-13 @ 23:03:42
Postat av: Sofia

UPPDATERING

fråga 6:
Jag minns inte hur länge jag lästbloggen.
Är in och kollar dagligen när jag är hemmavid.

2008-01-14 @ 08:52:16
Postat av: huldra

1) Namn o Ålder?
"huldra", 29 år (fast snart 30)
2) Hur "känner" du mig?
Haha, sedan Lunarstormtiden.
Och så har vi ju träffats någon gång också.

3) Hur hittade du hit?
Antagligen via länk från ditt gamla ställe.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
I lägenhet i Väsby med T, 30 och Sofia 1½.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Njae, jag är nog ganska givmild med info på min blogg och då vet du rätt mycket. :)

6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
From the very beginning. :) Kanske inte varje dag, men säkert varannan.

2008-01-14 @ 10:37:15
URL: http://huldra.wordpress.com
Postat av: Jenny

1) Namn o Ålder?
Jenny, blir 29 i sommar

2) Hur "känner" du mig?
Vi hänger båda på -05 junisar på Aff

3) Hur hittade du hit?
Via Aff

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Lgh i Uppsala tillsammans med karln och våra tre killar

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Hmm,kommer inte på ngt. passar....

Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Minns inte hur länge jag varit här,men ganska länge. Kikar in ett par gånger i veckan ialla fall.

2008-01-14 @ 11:25:13
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Indra

Uppdatering:

6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??

Jag har ingen aning om hur länge jag kikat här, men troligen sedan starten om jag får gissa. Jag är ojämn i mina besök men snittar kanske en gång i veckan?? Ibland kan det nog gå flera veckor och då läser jag inte alltid tillbaka alla inlägg som gjorts. Men nu är jag här två dagar på raken. :-)

2008-01-14 @ 14:31:50
Postat av: MM

1) Namn o Ålder?
MM (Maria)
2) Hur "känner" du mig?
Aff
3) Hur hittade du hit?
Junibarn
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
(väldigt liten)Villa i Huddinge med Micke, Olivia, Samuel och Jemima
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Ganska länge men tittar ca 1 ggr/mån. Är dålig på att kommentera (tyvärr) om jag inte är på jobbet. Mitt bredband är sååå långsamt hemma och pallar inte med lösenorden jag måste trycka.

Postat av: Anette D

1) Namn o Ålder? *Anette,oj jag blir 35 om ett par veckor,nänä 24 menar jag ju :)
2) Hur "känner" du mig? *Genom Johnny ni gick ju i samma klass :)
3) Hur hittade du hit? *Genom din sida på AFF tror jag.
4) Hur o var och med vem/vilka bor du? *I Smedby med familjen du vet.
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)*tja inte vet jag kommer inte på något.
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar?? Har nog kikat in här i över ett år nu och jag kollar nästan varje dag om du har skrivit något nytt.
Hej,hej och ha det så bra!!

2008-01-14 @ 17:26:17
Postat av: Sara

Svar på följdfrågan kommer här:

Jag har läst bloggen sen du startade den. Kikar in en sväng varje dag. :-)

2008-01-14 @ 17:45:41
URL: http://metrovita.blogspot.com
Postat av: Katarina( kaza)

fråga 6 sedan du öppnaden och är väl i stortsätt ha varje dag... för att få se vad ni har för er och se dina underbara kort och layouts... kram

2008-01-14 @ 19:39:21
URL: http://katarina-medsmakplivet.blogspot.com/
Postat av: cia

1) Namn o Ålder?
Cia alldeles snart 33 :-)
2) Hur "känner" du mig?
Genom aff å så träffades vi ju i Bredsand, vi har ju sybertwins!!!!!!!!!!
3) Hur hittade du hit?
Via aff
skulle jag tro
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
I Hus i södra Norrland med man och tre prinsessor
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Fjällluften har tagit allt just nu...kommer inte på något.
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??Ingen aning om hur länge men kikar oftast in ett par ggr i veckan.

2008-01-14 @ 20:51:59
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Jenny

1) Namn o Ålder?
Nenny 32
2) Hur "känner" du mig?
Har nog hittat dig på aff men ska inte påstå att jag känner dig. Tycker du är en duktig scrappare och tar gärna en titt om det kommit något nytt.
3) Hur hittade du hit?
Säkert genom aff från början.
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Jag bor med min familj i Sollentuna,radhus, tre barn och sambo.
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Tja vad skulle det kunna vara, jag jobbar i Väsby.
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Vet inte hur länge och jag kanske kikar in allt från en gång om dagen till någon gång per månad beroende på hur mycket datatid jag själv har :).

2008-01-14 @ 23:23:19
URL: http://nennyland.blogspot.com
Postat av: Linda

1) Namn o Ålder?
Linda, 36 år

2) Hur "känner" du mig?
Det gör jag inte. Det är nog första (möjligen andra) gången jag är här.

3) Hur hittade du hit?
Vi Sandras tavel-vinst.

4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Uppsala med man och tre barn.

5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-)
Tja, min hemsida kanske?! Ta en titt och om du vill får du lösenordet till de "hemliga" sidorna.

6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Som sagt, första gången. Återkommer gärna.

2008-01-17 @ 00:38:25
URL: http://linda.boplats.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback