Från skissblocket

image999

Har haft en slö dag här idag.
Målat lite. (Pippi-bilden nedan)
Sovit middag med Jakob.. oj, två timmar *s*
Sen badat med sonen.
Handlat lite.
Sen kom Rosenqvistarna över på middag.
image1001
Skön o mysig kväll med dom.
God mat.
Snack om livet, drömmar, jobb m.m.
Sonen helt lyriskt glad över att ha sin Sofia här.
Han ÄLSKAR henne! Mer än mamma! Ja, han sa det.
Han kunde inte låtabli att pussa på henne o gosa allt vad han kunde.
JAG älskar honom för det. Hans sätt att visa sin kärlek, men ömhet o gos!
*lite avis dock* ;-)

När gästerna gått hem och sonen somnat (typ fem timmar för sent) så hamnade jag i soffan och såg på två avsnitt av "Cold case"/Kalla fall.
Nu är det verkligen dags att sova!
Hoppas Jakob sover lite längre än vanligt imorgon, när han nu kom i säng så sent.

 (klickbar bild)


Ja, LoX (och alla andra med för den delen) man får fråga om pris ;-)
Maila gärna om du är intresserad så får du pris den vägen (Mail: jennybergvall[at]bredband.net)

Kommentarer
Postat av: LoX

:-)

Jag har en sjuk dotter brevid så jag återkommer när det har lugnat ner sig. Vi ska ju träffas någon gång också.

2008-01-20 @ 09:16:31
Postat av: Cia

Vi har också haft en slöhelg, mycket välbehövligt. Återkommer absolut för min egen lilla Pippi i knät ville absolut ha "Pippiavla"

Postat av: Nilla

åh vad duktig du är!
så fina tavlor.
kram

2008-01-20 @ 23:17:07
URL: http://samandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback