Från min "Art journal"

Inte för att jag vet om någon är intresserad.. men här är i alla fall några av de sidor jag hittills gjort i min "Art Journal":

image971

image972

image973

image974

image975

Jag har gjort så att jag skrivit om ett Ämne, som jag velat ventilera just vid det tillfälle som jag "målat" i min Journal.
Vill nog i framtidens journal, skriva mer som en dagbok tror jag.
Vi får se vart det leder. Men det är i alla fall himla kul just nu.
Kul bara att ha kommit igång o skapat mer med färg o penslar igen.
Kanske vågar jag mig på och ta fram lite mer färgera och fler penslar o kanske blir det en tavla snart igen.. kanske kanske :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina!
Och ja, jag har ny blogg. Igen. Kunde inte slita mig från bloggandet... :-)

Kram, Sara (m. P&C & Alessia)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback