Äntligen helg

Ja så känns det efter en intensiv vecka.
Visserligen känns helgen också intensiv.
;-)

Har vernissage om några timmar. Hänger upp lite tavlor på ett fik i närheten.
Har inte hunnit måla mycket nytt, så det är mest gammal "skåpmat".
Känner mig inte helt nöjd med det jag hängt.. men vad gör man när allt är kaos runt om en?!

Appropå kaos, så har veckans jobb på förskolan varit mindre kaosartat än vad jag kanske väntat mig.
Trots nya lokaler på liten yta med många barn så har det flytit på bra.
Barnen har tagit det hela med mer ro än vad jag trott innan.
Det är så anpassningbara o sånna överlevare!
Härligt att se hur de klarar av denna förändring så bra.
De är nog vi vuxna som har svårare för oss.

Ikväll skall vi på "kalas" o Jakob skall sova borta hos sin kompis E (fd. grannflickan som nu flyttat till hus). Det skall bli trevligt att få koppla av med lite vinotinto hos goda vänner o ha lite sovmorgon imorgon.

Ha en skön helg!

image588
Jakob visar "bolle" (=runda frökapslar) som han hittat i en rabatt!

Kommentarer
Postat av: Humla

:-D Sötgöte!!!

Postat av: Malin med Johan och Linn

Ahhhh! En blivande botaniker kanske. Lika söt som vanligt!

2007-05-07 @ 10:10:56
URL: http://malinska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback