Vem är jag, som scrappar?

Vem är det bakom pysselbordet, igentligen?!
image152

Jag scrappar(gör kort) helst när:
Jag scrappar helst på kvällen eller natten. Då har jag tid att sitta och pyssla utan att bli störd. Och så är jag en riktig nattuggla också ;-)


Mitt pysselbord måste innehålla:
Skärmaskinen, sax, min "Chestnut Roan" chalk, limroller o minidots och rubons.

Något icke-typiskt scrapbook-material jag använt i en LO:
Nja.. har börjat använda bubbelplast ett par gånger.. men annars vet jag inte om jag har gått "utanför ramarna" så mycket än.

Medans jag scrappar så lyssnar/ser jag på:
Musik är ett måste nästa.. även om jag oftast blir så uppslukad med det jag håller på medatt jag inte hör den *s*.

Det jag vill berätta om är:
Jag ÄLSKAR att scrappa på spelkort i Emelys utmaning. Där vågar jag vara lite friare än i "vanliga LOs".
Mitt nya favorit format är nu annars 6*12 tum som jag håller på och gör en BOM i just nu. LOVE it! Såå lätt scrappat och kul.

Färgkombinationer jag gillar:
Har gått från beigebruna toner till färgstarkt. Det är grönt, turkos, rosa, orange o blått som dominerar nu tror jag.

Vad inspirerar mig?
Andra scrappare  (!) via bloggar och forum.
Skriver som
Tette skrev: "Scrappar jag inte en kväll så sitter jag absolut en stund och surfar runt."

Du ser ofta på mina Lo´s:
Rub-ons, färgglada o mönstrade papper.

Men du hittar aldrig..:
Aldrig använder...? Vet ej. Är inte så flitig på att doodla...än.

Detta är "pyssel- jag" i ett nötskal:
Oj.. jag vet ej..men .. rätt snabb tror jag. När jag väl kör igång så kör jag på o avslutar en LO ganska snabbt.. samma om jag gör kort.

Min uppmaning till dig:
Scrappa en liten stund var dag! Det gör gott för skälen!
Och VÅGA! Sätt igång o testa.. det kan inte bli mer än fel ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig scrapträff o kul att få kika in på din sida...Kommer slänga en blick här fler gånger!!

Med vänliga hälsningar
Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback