Shoppingplaner

Jag håller på och funderar över hur jag skall effektivisera och organisera min lilla scraphörna.
Har skrivit en liten inköpslista o tror nu att jag har koll på hur jag vill ha det.
Bl.a. skall jag köpa en hurts, från
IKEA, som skall ställas halv under skrivbordet, mellan min o sambons dataorplats.
Och så skall jag sätta stänger på väggen där jag skall förvara pennor och dyl i "bestickhinkar".. också den från IKEA

                                         

Sen skall jag sätta upp ett par (eller tre) tavellister som jag bl.a. skall förvara stämplarna på.
Ett par stora clips skall spikas upp på väggen o i dom skall jag förvara stickers och dyl eller inspirationsbilder eller skisser. Vi får se vad som blir bäst.. kanske kommer jag variera efter humör.

Det mesta skall alltså bort från bordet och upp på väggarna! MER YTA vill jag ha!

Jag tror det kommer bli bra. Och förhoppningsvis mer ordning o reda än idag.



En plattskärm till datorn skulle inte vara helt fel heller.. men det får vänta ett tag till ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback