Lugnt i huset

Idag jobbade jag över lite. För jag skulle lära mig stängningsrutinerna på jobbet.
Det kan ju tänkas att jag måste rycka in och stänga för någon nån gång.

Farmor hade hämtat Jakob och när jag kom hem var sonen färdig äten och trött.
Jakob såg på Pippi Långstrump en stund medans jag själv ät middag och sen var det dags för sängen för den lille mannen. Man märker att han har långa dagar på dagis och ingen vila längre (utom i ibland). För han är såå trött på kvällarna. Så där trött att han inte orkar med någonting. Och somnar tidigt.
Ikväll  somnade han klockan 19:00. Igår redan 18:15!!
Helknasigt för oss som är vana att man får "brotta" ner honom i sängen vid 20:30.

Ikväll drog Jonas ut till landet, när hans inbokade kvällsmöte blev inställt.
Så nu sitter jag här i lung o ro i ett väldigt TYST hem... o njuter! *s* Man får passa på!

Att svärmor varit här och gjort mitt liv lättare också är ju GULD VÄRT!
Tack GB, Jag är sååååååååååååååå tacksam för ALLT det du gjort!

Nu skall jag ta o sätta mig i soffan och göra ingenting!... för allt är gjort!
Scrappa skulle jag kunna göra men.... jag skall nog hoppa det o "bara vara" ikväll.
Det är inte så ofta, så nu skall jag ta tilfället i akt!
Slappa på soffan en stund o sen gå och lägga mig tidigt. 
Tycker det låter som en BRA plan *s*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback