(VC) foton

.....från dagens besök hos syster Ann-Charlotte, när min DUKTIGA kille var och fick dagens medicindos:

















Idag gick det lite trögt att få i medicinen í armen. Syster Ann-Charlotte misstänker igenkloggning i "ingången", så hon tog - efter medicineringens slut - ut ingången. Det gillade inte Jakob! Han började gråta innan hon började ta bort plåster och nål. MEN när det var klart sa han: Det gjorde bara lite ont.

Detta innebär nu att Jonas måste ta och åka in med Jakob till Astrid Lindgrens sjukhus igen. För att sätta in en ny nål/ingång. Hua... inte skoj! Men vi får hoppas på att det går bra och att den som sticker honom lyckas på första försöket!

Var snäll o Håll tummarna för min kille imorgon vi tio tiden o frammåt (för det lär väl ta ett par timmar igen, inkl. emlasalva o allt)

Kommentarer
Postat av: Annica

Inga tårar här inte! Vad duktig han är, storkillen! Får väl stanna hemma från jobbet imon, så jag kan hålla både tummar & tår =) Krama om honom från oss! Hörs vännen. Kramen.

Postat av: Lotta

Hej! Kan ni inte få med er emla kräm, och emla hem på aktuella ställen. Det spar ju tid för alla parter.

Sen ska killen krya på sig!

Kram Lotta

2008-09-05 @ 07:44:56
Postat av: M@gs

Läste i min blogg. Jag kollade din blogg i lördags (har varit dålig själv sedan) och konstaterade att du inte skulle komma. Ta hand om lillgrabben så ses vi någon annan gång. Håller en tumme från nu till eftermiddagen för säkerhetsskull.

Kram

2008-09-05 @ 08:09:49
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com
Postat av: Veronika

Hoppas det gick bra för honom idag! Och att han kryar på sig!

Kramar

2008-09-05 @ 19:36:51
URL: http://queenofice.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Men snälla rara vilken pärs ni gått igenom! Sitter här med tårar i ögonen och läser och läser. Stora varma kramar fulla med styrka till hela familjen.

2008-09-05 @ 20:19:05
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/
Postat av: AnnaB

O hjälp vad ni har gått igenom mycket! Massa kramar! Jag hoppas verkligen att det gick bra igår.



Det är klart att du kan lägga in den där länken utan att "härmas"..! :)

2008-09-06 @ 10:07:05
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback