VÄRK

Måndagen går visst i värkens tecken.

Har:
Mensvärk
Huvudvärk
Ont i mina hälarna ( har ju hälsporre sen en tid tillbaka)
Ont i ryggen.

Men jag har tagit morgonens dos av piller så nu kan jag i alla fall jobba fram till lunch... å sen är det dags för en ny dos.

*puh*

Hoppas ni mår bättre!



UPPDATERING:

Tack gode någon för Ipren och Alvedon. Dom i kombintion några gånger om dagen gör att jag kan klara mina dagar med värken i fötterna. Idag har de även hjälpt mot både huvudvärk och mensvärk ocskå. Ja värken i ryggen har också gått över.. o det brukar den göra efter ett par timmar uppe ur sängen.
Anar dock ev. migrän... känns liksom i luften. Hoppas jag hinner somna ikväll innan den kommer... för då brukar jag klara mig.. om jag somnar innan anfallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback