Önskelista

Får man ha en önskelista när man fyller 37??

Får å får föresten.
Jag VILL ha en.... så... Här är den, MIN önskelista:

*Scrapalbums med plastfickor.
*En Bind-it-all-maskin
*Moleskin-bok m. blanka sidor (Inga ränder eller rutor i alltså!)
*En ny MP3spelare
*Soda streemer... för jag vill sluta med Cola Light o förlusta mig med bubbelvatten istället!
*Jordgubbsplantor till landet.
*Presentkort på Ikea. Behöver både grejer (läs möbler) till min scraphörna samt en hel del saker till landet.
*En ny mobiltelefon

image1327

Ja.. det vart en hel del.
Nu är bara frågan...: -Är det någon där ute som tänkt köpa mig någon 37-årspresent??
I så fall kan jag meddela att jag fyller på fredag ;-)

KRAM från en barnslig trettiosjuåring!

Kommentarer
Postat av: Trondhedvig

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback