Några layouter

...som jag lyckats knopa ihop sen jag kom hem från Värnamo i går.

Först ut är två stycken som jag scrappat med de galet snygga och färgglada papprena från Cosmo cricket, som bakgrund:
image1235

image1237
 Blev mkt. nöjd med dessa färgglada layouter.

Sen blev den en till "lugnare" layout som är till Silwerstars skissutmaning:
image1236

Har scrappat två layouter till men dessa kan jag inte visa upp än.
Men här är en sneakpeek på en av dem:


Det märktes på mig att jag inte scrappat på nästan en vecka... fick värsta tokspinnet nu *s*
Nu skall jag sätta mig vid scrapbordet en stund medans Jakob och hans pappa kikar på Ishockey på tv:n.



Uppdaterat:
Nu har jag även testat ett, för mig, nytt format.
Letter! Det var skoj. Skall nog göra några fler i det formatet... eller i A4. (har inte bestämt mig än ;-))
Här är layouten i alla fall:
image1239

Fotot av lo:n var tså där.. min scanner står lite svåråtkommligt just nu, så jag har fotat layouterna istället.. av ren lathet alltså ;-) Skall scanna in dem vid senare tillfälle, när både tid och lust infinner dig samtidigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pertan

Vilka härliga Lo´s.. Jätte fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback