Härliga helg!

Helgen har varit underbar!!

Först var jag på väg att vända hem igen.
För när jag öppnade dörren till landet, så slog det mig hur rörigt det blivit nu när Jonas fixar hallen m.m.
Först nu fattade jag att där var en arbetsplats o inte ett hem.

Men jag/vi stannade.
Och det blev en kanonhelg, tack vare det härliga vädret m.m.

Jakob o jag tog o planterade lite blommor vi köpt med oss:
image1250

image1251

Sen gick vi ner till bryggan:
image1252
Jakob jagar sin skugga.

På bryggan träffade vi grannarna Mathilda o Lukas och deras mamma:
image1253
Lukas o hans mammas fina somriga fötter.

Vi blev inbjudna på Lukas 5-års kalas på lördagen!
image1254
Nyvaken men tuff liten kille på väg till kalas

image1255

På söndagen kom våra f.d. grannar ut och hälsade på.
Jakob fick äntligen träffa sin gamla bästis Elise:
image1256
Så här kul har man om man gungar tillsamman!!

Elises lilla syster Emilia:
image1258

Andra saker som är kul att göra tillsamman är t.ex. att kasta småsten i sjön, från bryggan:
image1259

Eller leka med sanden på stranden:
image1257

Eller bada(!!!!!):
(BILD BORTTAGEN TILLSVIDARE!)
Japp, det är sant. Det är 18 grader i vattnet och 28 i luften. Rena sommaren. Och badväder alltså!

Emilia sov gott när E o J lekte som mest:
image1261

Tack K för att du och tjejerna kom och hälsade på! Det var jätte trevligt! 
image1262

Övriga foton från helgen:
image1263

image1264

image1265
"-Mmmmmmm"

image1266
Starkstensamlare!

image1267
"-Mamma hur gör man??"

image1268

image1269

image1270

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fasen va härligt det ser ut.
Ha det bra
Kram

Postat av: Anonym

Vilken idyll ni har!
Jag är verkligen avundssjuk när jag ser era fina bilder.. Jag vill oxå ha en söt sommarstuga!

*kram*

2008-05-12 @ 21:12:47
Postat av: Sara

Ser alldeles underbart ut!

2008-05-12 @ 21:20:57
URL: http://piccolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback