Galen snigeljägare

Att ha en treåing hemma är som att åka bergodalbana i känslor.
Idag har det varit skrik, skratt, tårar allt sånt som det kan vara när man försöker att uppfostra en envis treåring.
ALLT blir lätt fel.

Idag blev sonen bl.a. GALEN på att jag bar min ryggsäck FEL.
Jag skulle bär den så som han bar sin. På BÅDA axlarna... inte bara på den ena, så som jag ALLTID gör annars.
Jag bar vidare o gick hem med en ARG unge i släptåg.
Men sen kom han på att vi skulle ju gå på snigeljakt å då vände humöret tillbaka.

Ja.. det är bara ETT av alla utbrott och konflikter vi haft idag.
Som tur var var den en rätt lugn dag på jobbet i dag.

Här följer några bilder på min lille snigeljägare:
image1292
Dagens fångst bestod till sluta av: En liiiiten snigel. Två STORA. samt två daggmaskar också.

Nattinatt kära läsare!

PS: jag läääängtare till vår
SCRAPMARA på lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback