Catwalking on the SIStv

För ett bra tag sedan så gjorde jag mig till medlem på SIS-tv men sen har jag aldrig liksom gått in där, mer än o kikat på någon "tv"-snutt.
Men i går (natt) fick jag för mig o lägga upp en del av mina layouter där.
Sagt o gjort. Fick upp ca. trettio stycken, av årets "skörd".
Redan har jag nu blivit vald till deras Catwalk.. KUL!!
Vet inte riktigt vad det innebär mer än att någon i Fashionistagänget "picks you".
Men jag är glad och känner mig lite utvald *s*...det kan man väl få göra?? Känna sig lite speciell ?! ;-)
image1328

NU skall jag gå och sova.
Imorgon är det heldags picknick med barnen på förskolan.
Det ser jag fram emot!!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah! KUL!! Grattis! :-D

Postat av: Annika

GRATTIS till catwalken! Visst är det kul att bli vald?
Annika

2008-05-28 @ 20:32:12
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Kikar nyfiket in varje dag,, kanske idag....men du har väl fullt upp eller har ni kanske inte bestämt er än ang. helgen tävlingar eller är det så att ni gillar att hålla oss på hslter!!!*ler*

//Ann-Marie

2008-05-29 @ 21:28:16
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback