Tisdagsrapport

Lovar att inte gnälla så mkt. nu o inte tycka så synd om mig själv.
Men här är en liten rapport om mitt tillstånd.

Febern har gått ner till 37,2 (min normal temp ligger på 36,4)
Halsonda har minskat o känns mest bara när jag hostar nu.
Andningen är lättare.
Har dock mer tryck över bihålorna nu samt väldigt ont i nacke och huvud.
Nyser lite mindre, men snyter mig ung. lika mycket ändå.
Yr i skallen.
Fotomontage av min ena väggampel

Vet inte om jag är på bättringsvägen eller ej.. men det är i alla fall lite annorlunda idag.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hej igen! Vet inte om du kanske missade mitt sista meddelande...men ditt halsband är i alla fall klart nu och jag är spänd på att se vad du tycker, så du kan väl höra av dig... Krya!

Postat av: Fia

Stackare!! Hoppas att du blir bra snart! Kramar!

2008-06-10 @ 20:46:57
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Helen/Hegu

Skickar en krya-på-dig-hälsning! Det är inte kul att ha feber när det är varmt och sommar!! Hoppas att du känner dig bättre snart...

2008-06-10 @ 22:56:49
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback