Mer foton

Som utlovat i dagens tidigare inlägg så kommer här fler bilder från helgen:

Svärmor kom ut till landet på fredagen.
När sonen somnat och sambon åkt ut o fiskat så började vi måla.
Nä jag kan inte sa svärmor först.
Men jag ritade upp en flicka åt henne och hon började "färglägga":

"-Ja färglägga kan jag ju", sa hon o satte igång och måla.

Mera foton från Majas dop:






På "dopkaffet" serverades det smörgåstårta.
Jakob gillade den.. men mest laxrosorna, som blev till långa "fiskar":


På lördagskvällen var vi bjudna till Rickard och hans familj på grillparty.
Det var trevligt!
Här är några foton därifrån:



Rickards mamma Ann



Sen åkte vi ut till landet igen.
Och på söndagen dök lilla Alisia med familj upp.
Lilla A söt som socker:


...och hennes mamma:


Här letar alla barnen mask. För det skall metas!


Ja det var några foton av ALLA fina jag tagit i helgen.
Snart bär det av till landet igen.. o fler bilder därifrån lär det bli om några dagar ;-)

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback