Liiite sovmorgon

Jakob sov lite längre än vanligt.
Vi kom upp ur sängen först klockan 8:20.
Ringde till hans dagis för att säga att vi blir sena. Brukar normalt lämna honom vid denna tid, som vi nu gick upp på.
DÅ meddelade hans pedagog att de skulle på utflykt till "Ägget".
Oj, då bidde det fart på oss.
Tur att jag ringde, för jag har missat att ta till mig den informationen.
Snabbt på med kläder o ner med en liten matsäck i ryggsäcken.
Ut till bilen o iväg.
*puh* Vi hann fram, men attans så svettigt!
Jag blev så varm av att stressa på så där, att solglasögona immade igen! *haha*



Nu har jag fått i mig lite frukost o skall ta mig in i duschen.
Mår lite bättre idag.. men ... ja ni vet.
Skall nog sova en stund efter duschen. *mmm.. så får det bli*

Hoppas jag blir pigg nog att gå på bröllop i helgen!
Vore supersynd o missa det.
Håll tummarna är ni snälla!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback