Förra veckan

Åkte jag och Jakob hem till svägerskan S o sov över.
Men det hela började med bio i Kista. Jakobs allra första bio.
Vi såg "Den Magiska leksaksaffären". Jakob satt snällt stilla o kikade .... tills "godiset" var slut.
Sen blev det tråkigt o han ville inte alls sitta stilla mer. Och inte vara tyst heller.
Så vi gick ut efter ca. en halvtimme.
Efter bion blev det middag på Foodcourten o sen hem till svägerskan med hela gänget.
Här är några bilder från vår stund på Munsö:

Mums vilken god paj S "slängde ihop!


Nina o Nomi


Vart skall ni grabbar??


Jordgubbstjuven är i farten! Kan någon gissa vem det är??

Japp, ni gissade rätt:

Jakob mumsar favorit"godis"!




Man måste ju skölja ner allt gott med något dito :-)


Hann med o måla lite med mina nyinköpta färger



Tack Susanne med familj för en trevlig spontan vistelse!

På vägen hem svängde jag in till min syster Brittens jobb o kramades o åt lunch.
Här är min "halv"syster på hennes kontor:

Tack till dig med storasyster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback