TACK!!

..ALLA som svarade på min lilla frågeställning om vilka ni är som besöker mig.
Jag fick 30 svar! Inte illa. Fast de flesta visste jag vilka ni är som läser.
Men ett par besökare hade jag ingen aning om vilka ni är eller att just ni läste här fortfarande.
Kul överraskad blev jag.

Sen några dagar tillbaka, har mitt besöksantal ökat ännu mer. Det har varit över 200 varje dag i en vecka.
Jätte spännande tycker jag!
Men vad nyfiken jag blir på vilka ni är!

Jaja, lär väl inte få veta heller.
Ni nytillkommna läsare är HJÄRTLIGT välkomna i alla fall!!!!


Vill också tacka för alla fina kommentarer om mina målningar.
Jätte kul att ha kommit igång med målningen igen.
Hoppas det håller i sig.
Scrapbookingen ligger dock nere lite nu.. bl.a. p.g.a. att jag håller på o flyttar ut min scraphörna till vardagsrummet.
Å så tar ju nu målningen min fritid.
Men så länge jag skapar känns det bra!



PS: Susanna, Man hittar antal besökare under "Statistik" på "Bloggfliken"
Hojta till igen om du inte hittar!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

GAH!!! Så jag har missat en tävling??!!??!! Att vinna en av dina FAB tavlor!!! Du är min (läs: vår) favoritkonstnär, det vet du! Svarar i alla fall :)
1) Namn o Ålder?
Gabriella, 35 fyllda
2) Hur "känner" du mig?
Via Aff! :)
3) Hur hittade du hit?
Se ovan..
4) Hur o var och med vem/vilka bor du?
Sundsvall, men man och fyra gryn plus två bonusar.
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-) ÄÄÄÄLSKAR DINA TAVLOR!!!!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar??
Har tittat in sedan kidsen (05-orna) var små, men tydligen lite för sällan eftersom jag missade tävlingen.. ;)

Stora kramen!

Postat av: Gabriella

Och du - var hittar jag dina tavlor? Min dator och alla länkar stendog... :( Säljer du nåt nu? KRAM.

2008-01-18 @ 18:07:08
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/
Postat av: Esmeralda

Åh CRAP!! Jag missade också tävlingen! *stortjuter* Skulle lätt vilja vinna typ ALLA dina tavlor. De här "Pippi"-tavlorna var ju hur stencoola som helst! Shit, om jag ändå hade den där talangen. Det sägs att vattumän ska vara konstnärliga och kreativa men jag vette fanken... Måste fått den delen amputerad i ett tidigt skede. :/

2008-01-18 @ 18:41:01
URL: http://esmeralda.blogg.se
Postat av: Susanna

tack skall du ha för infon, hittade den efter idogt sökande!
Säger som resten av de begåvade besökarna du har,
dina tavlar är så fina!
hade du inte dem på någon hemsida?
kramisar Susanna

2008-01-18 @ 22:25:45
URL: http://snus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback