Så pass pigg* nu...

...att jag orkat scrappa lite.

Hittade denna skiss hos
Badanka


Blev inspirerad av den rena layouten. Mycket "vit yta" och stjärnorna.
Jag körde på med just det.
Här ser ni resultatet:
image1012

Scanningen blev inte den bästa.. lite för mkt. "kontrast" men.. ni ser ändå hur den ser ut ;-)

Nu skall jag gå å lägga mig en stund.
Testar en dag utan alvedon... får se hur länge det går... för det gör ont i utan!!... i hela kroppen, i leder, i skinnet, i öronen och i skallen!
Vad är det för skum förkyldning jag har??
Bara liiite feber. 37,4 (ligger på 36,4 normalt)

Kram o sköt om er kära bloggläsare!


*pigg= mindre tung i skallen o kan nästan tänka ;-)

Kommentarer
Postat av: åsa

JESUS! den blev ju galet snygg tjejen:)

Postat av: JENNY

Åsa: *haha* Ja, thanks 2 you!!
;-)

2008-01-29 @ 12:48:44
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: malin

shit vilken snygg layout!!! helt sjukt snygg - jag älskar allt med den... måste nog också scrappa den där skissen, tack för tipset och TACK för inspirationen!
ha en fin dag //Malin

2008-01-30 @ 15:15:29
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback