Ny Pippitavla på gång

Har invaderat köksbordet igen.
Ännu en Pippitavla på gång.
image994

Sonen är fortfarande vaken... Kl. är 21:53.
"-Vill INTE sova" har han legat o ropat i över en timme!
Nu har han till och med kommit upp ur sängen o står brevid mig och tjatar.
Sambon ringde nyss o sa att han var på väg hem nu.
Gissa om han skall få ta över läggningen!
För mitt tålamod räcker inte längre till!


P.S. min mens har äntligen kommit. Kanske blir jag en snällare mamma med längre tålamod igen... *hoppas*


UPPDATERING (mitt i natta):
Nästan klar.. lite mer skall till... men nu är det SENT så.. ;-)
image995

Kommentarer
Postat av: Annica

Åhhh! Kan man vinna / beställa en Pippi? DU E SÅ HIMLA DUTTI!!!

Postat av: Annica igen...

Ville bara säga att Melker somnade typ 22.40 eller så... Vi har hamnat i helt fel rutiner... Suck...hur vänder man tillbaka..? Kram.

2008-01-16 @ 22:58:47
Postat av: JENN

Annica: Nä denna kan man inte vinna. Men kanske köpa ;)

2008-01-16 @ 23:03:01
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: LoX

Och får man fråga om priset? :-)

2008-01-19 @ 19:29:11
Postat av: Peter

Den där var
r i k t i g t
fin Jenny.

2008-01-27 @ 13:50:36
URL: http://realmenscrapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback