Har glömt att berätta några nyheter!

Ja, några av er vet ändå. Men jag kom på att jag glömt att berätta några nyheter som hänt den sista tiden.

Nyhet 1:
Vi har köpt granntomten på landet!
Eller.. vi håller på och köper den.
På tomten står en oinredd friggebod o en massa träd. ;-)

Nyhet 2:
Har fått förlängning på min resurstjänst (20tim/v må-to) t.o.m sista februari. Samt fått ett 6-timmars vik. på fredag på en annan avdelning på förskolan. Det är också till slutet av feb. Känns jätte bra, då jag trivs så bra!

Nyhet 3:
Har börjat med
Reductil.
Hittills har det hjälpt mig att tappa 3 kilo i vikt.


En parantes:
(Av  gårdagens 227 besökare har endast 15 kommenterat inlägget som gjordes igår.      227 är förövrigt årets rekord !)


Kommentarer
Postat av: Susanna

nyfiken bara, hur ser du hur många som besökt din blogg?
kram och grattis till ovannämnda tre.
Susanna

Postat av: Fia

1) Namn o Ålder? : Anna Josephine Eugenia Friberg tidigare Hansén, född 19730924
2) Hur "känner" du mig? Du är min moster
3) Hur hittade du hit? Tror djungeltelegrafen tipsade allra första gången för läääääänge sen.
4) Hur o var och med vem/vilka bor du? Jag bor med min lilla familj G+F i Sumpan.
5) Eventuellt något annat som kan intressera mig ;-): Du är duktig på att blogga och scrappa i härliga färger och mönster
Uppdatering:
EN SJÄTTE FRÅGA OCKSÅ!!
6) Hur länge har du varit min gäst o hur ofta är du här o kikar?? Jag har varit din gäst sen du började blogga tror jag. Jag är inne och kikar 1-2ggr dagligen eller i alla fall varannan dag.

2008-01-14 @ 10:44:56
Postat av: Matildas fikarum

Reductil fick jag också prova några månader, men jag kände mig så mysko när jag tog dem att jag slutade. Funkar gör de ju, men jag gick lika snabbt upp allt igen (ca 15 kilo) när jag la av med dem, tyvärr.

2008-01-14 @ 11:16:37
URL: http://www.mildamatilda.blogs.se
Postat av: Katarina( kaza)

grattis till alla tre kram

2008-01-14 @ 19:41:18
URL: http://katarina-medsmakplivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback