Ge mig något starkt, lugnande ...

...och ett gäng choklad!!!

F-n vilka PMS-attacker min stackars familj har fått utstå idag.
*gaaaahHH*

Gissa om grannarna hörde att Jakob klippt sönder mammas senaste två scraplayouter !

Vid sånna tillfällen blir man ju lika förbannad på sig själv som på den kreativa 2,5-åringen.
Hur F-N kunde jag vara så dum att jag lät dom ligga där på skrivbordet alldeles brevid skärmaskinen??? *H-vete*

Åååh vad jag längtar till att mensen kommer och detta humör passerar!!
*känner mig som världens bästa sambo o mamma* NOT!!!!!!!!!!!!!!!!


Behöver uppmuntrande ord o en massa choklad, som sagt

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som en vanlig dag för mig... Närå, skojar bara, har faktiskt inte ont av mitt månatliga, mer än att jag blir trött (fast det är jag ju jämt). Fick typ 1kg lördagsgodis av Bosse idag, så jag kanske inte märker vilken bitch jag är?!? Prova att Yoga dig igenom såna här dagar! Kram vännen.

Postat av: Nilla

Min man brukar säga att jag har PMS månaden runt ;-)
Jag visar lätt känslor både arga och glada. Brusar upp men är inte långsint.
Layouten du gjorde får väl bli ett collage istället, som minne av din sons framfart. Gör en grej av det helt enkelt!
Har du testat Marabou Premium dark cocoa nibs?

2008-01-12 @ 21:44:42
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Phio

hahaha, ja, det där känner jag INTE igen! Jag känner aldrig av de där humörsväningarna, och man ska väl vara glad att slippa PMS. Chokladsug kan jag dock ha ändå :) Kram!

2008-01-13 @ 19:28:25
Postat av: Diner Games

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2010-01-11 @ 10:39:56
URL: http://diner-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback