Foton från skogen

Jag och Jakob gick ut på en skogspromenad idag.
Det var BLÅSIGT som 17. Men vi var ändå ute ett bra tag.
Jag tog med kameran i hop om att få några fina foton.
Lyckades få till 3 av 30 i alla fall *s*
Här nedan ser ni dem:

image966

Jakob skull promt ha min mössa när vi gick ut.
Den var liiite för stor ;-) och åkte ner för ögonen hela tiden.
Men han klagade inte. Utan föste upp den i pannan så ofta han hann med.

image967

Killen som ser ALLT hittade ett tomt snigelskal som han bar med sig, med försiktighet, hela vägen hem.
"Sssshy, Nigel schove mamma" upprepade Jakob om o om igen när jag försökte prata.

image970
Det lilla skalet "sover" nu i rabatten utanför vår grind.

Kommentarer
Postat av: Indra

Den översta bilden var ju kanonfin! Den kan du sätta upp på väggen.

2008-01-12 @ 23:22:47
Postat av: Ravnedel

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback