Fortsätter att må dåligt

Jonas åkte förbi ett apotek på vägen hem.
En alvedon gjorde att kvällen blev lättare än dagen.
Tack älskling!

Såg lite på "Lets dance" o "På spåret". Kombinerade de både programmen.
Sen blev det "Numbers" o i säng med en till alvedon.

Har sovit okej.

Nu på morgonen har jag haft ONT i hela kroppen igen. Mest i huvudet o halsen o ansiktet.
Min mjuka kudde kändes som en sten nu på morgonkvisten.
Jakob försökte smeka min kind, och det gjorde ONT.
Tog en till tablett. ...eller nä, nu åkte två i mig!
Nu känns det lite bättre igen.. men bara lite.

Jonas o Jakob har åkt till sonens kusiner på Ekerö.
Dom kommer hem till middagstid igen.
Jag skall gå å sätta mig o soffan o se på film.

Hoppas ni andra mår bättre än jag och att ni får en skön lördag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Krya på dig gumman!!! kramis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback