Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Idag hade jag tänkt att min dag skulle se ut på följande sätt:

Gå till jobbet, inne på småbarn och mysa med sångsamling, goa kollegor och ha hand om sov-vilan och sen äta gott på fredagsfikat med skratt.
Sluta tidigt (halv 2)
Hämta utvilad son.
Åka ner till centrum och handla lite.
Sen packa och åka iväg med familjen till kusin Mia och hennes goa gäng.
Äta god mat, skratta, dricka vin o snacka om allt o inget.
Mysa tillsammans o sen sova över i F's rum.

MEN så bidde det inte.

NU sitter jag hemma i soffan, med dubbla filtar och önskar att jag hade haft ett par Alvedon hemma.
Jag är förkyld. Ont i halsen. Ont i huvudet. Ont i näsroten. Ont ryggen.  Ögonen är vattninga.
Tror inte att jag har feber.. men har inte kollat än.
Kanske gör det när jag skrivit klar här... vi har ju investerat i en sån örontermometer.. så nu kan går det ju fort o enkelt att ta tempen.

Sitter och tycker lite synd om mig själv för att min dag inte blir som jag tänkt.
Men... det kommer förhoppningsvis fler sånna dagar.
Just nu vill jag bara gå å sova och vakna först när jag är frisk!
 
 
 Hur mår DU? Och hur ser din dag ut?


Uppdatering:
Har tagit tempen nu. I
ngen feber, tack o lov! ...alltid något att glädjas åt ju ;-)
Bara 36,7!
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fråga inte....

Postat av: Nilla

Jag mår toppen,men ena sonen har fått feber.
vi har haft städdag och nu fredagsmys.
hoppas du kryar på dig fort nu.
kram

2008-01-25 @ 20:48:41
URL: http://samandras.blogg.se
Postat av: Katarina( kaza)

Min dag har sett ut så här i väg till universitet hade föreläsning & grupparbete. Sedan i väg och fixa present till A-P som fyller 5 i morron. Sedan har jag gjort havrebollar, maränger, och städat köket + satt upp ballonger och födelsedag banderolen. Vi måste slå in presenterna också men det ska jag fixa strax kram

2008-01-25 @ 22:38:55
URL: http://katarina-medsmakplivet.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Usch din stackare!
Inte kul att vara sjuk heller...

Min dag har varit ganska lugn. Besök av min kusin med barn (jämnårig med Melker), hälsat på gammelmormor & gammelmorfar och lekt i lekparken. Soft..

*kram*

2008-01-26 @ 21:49:53
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback