Torsdagen den 7:e feb.

  • Dagens mat: Plättar o hemmagjord äppelmos

  • Dagens väder: Grått å trist.

  • Dagens bästa: Jakobs kommentar: "Mamma e en Sötis!"

  • I dag vill jag hylla: Alla föräldrar som ger sina barn kärlek, ömhet o gränser.

  • Detta irriterar mig: Att vissa tröjor luktar svett fast dom är nytvättade!

  • Dagens Tacksamhet: Svärmors hjälpsamhet och kvällens intressanta kurs om "gränssättning"

  • Dagens foto: 
    image1033
    Bilden är på mitt senaste scrapprojekt: En sån
    HÄR, som jag blev inspirerad av HÄR ;)


  • Kommentarer
    Postat av: Sara

    Helg eller eftermiddag funkar lika bra för mig. Bara vi bestämmer lite innan. Ska vi fika med eller utan barn?
    Ser fram emot att ses!

    Postat av: Noadaniella

    good job please keep on the good work

    2008-10-06 @ 08:09:05
    URL: http://noadaniella.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback