Igår...(tisdag)

...styrde jag och Jakob vår kos mot Uppsala. Jag nu var jag på väg dit igen.
Denna gång för att träffa och äta middag med några AFF-tjejer, samt gör ett par andra ärenden.
Hann inte med allt jag ville... men... får fortsätta min tur där en annan dag igen ;) Börjar nästan kunna den stan nu *s*

I alla fall. Det var supertrevligt att träffa Jenny, Cia och Lo-X. Tack tjejer!
Dock kände jag mig splittrad till tusen i samtalen, då jag försökte ha koll på "myror i hela kroppen"-Jakob!

 Jakob o en av AFF-tjejerna

Klockan 21:30 började vi åka hemmåt.
Jakob var pigg fortfarande. Och döm av min förvåning när han inte somnade på vägen hem!
Nä hans ögon åkte igen först klockan 22:30!
Galen... mitt i veckan och allt.
Och trots detta har han varit pigg och glad hela dagen på dagis.
Han är en liten partykille tror jag nog.

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis! Kul att du fått en party kille. Jag tror att de blir lite vad man gör dem till. Alltid kul att höra föräldrar som inte låter sig hindras av de små. Mina barn har oxå fått hänga med på massor av saker. Jag tror att det gjort dem till de sociala tonåringar/snart vuxna de är :-) Kramar till dig och din söta pojke!

2008-02-27 @ 19:13:05
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig middag. Jättekul att träffas och Jakob var en jätteduktig kille!!!

Postat av: Cia

Tack för tavla och sällskap av båda två. Pippiängeln är nu en favorit på väggen(kunde inte hålla mig till juni *s*) och Jakob var jätteduktig!

Hoppas vi ses snart igen.

2008-03-01 @ 07:32:02
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback