Det blir inte alltid som man tänkt

Jag o Jakob har varit hemma i Väsby några dagar nu och började längta till gubben och landet.
Så efter att Jakob varit å lekt inne hos grannen i nästan en timme var det dags för lunch.
Men Jakob vill inte ha .. han var grinig och såg jätte trött ut.
Han har varit lite varm och hängig i nästan ett dygn nu.
Jag tempade honom. 39,2. OJ!
Inte undra på att han ville gå och lägga sig självmant mitt i lunchen!
Nu har han sovit i strax över två timmar.
Vill inte väcka honom. Men börjar undra om han kommer sova i nat...NU vakna han !!!

Det blir inte alltid som man tänkt.
Men nu hoppas jag att han blir frisk tills på tisdag, då det är inskolning på nya dagiset!

Nu skall vi gå och se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback