Sista chansen!!

Idag är det min väns Marias födelsedag.
GRATTIS MIA!!
image1223
TIll hennes ära ordnade jag en liten skisstävling med tema vänskap.
Då jag har lite fullt upp i ca. en vecka framåt, så vår ni en till chans att delta.

Jag skjuter på slutdatumet t.o.m. den 8 maj!

Så ni har fortfarande chans att vinna en liten "godis" påse med scrapgrejer!

image1173

Regler:
*scrappa med skissen som bas (fritt färgval... man behöver alltså inte bry sig om färgerna på skissen.. men väl formen)
* Tema Vänskap
*Mailas till mig (jennybergvall @ bredband.net) senast den 29 april 2008
*minska din bild till max 500 pixlars bredd!



P.S observera att jag har lagt in två mellanslag i min mailadress!!!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Äsch, jag som var så nyfiken på vad du har fått in! ;-)

Postat av: silwerstar

Gissa en som hade glömt bort detta? *vissel vissel* Ska se om jag kan lyckas komma ihåg detta idag dårå. Skissen är urläcker hursomhelst! ;-)

2008-05-05 @ 07:03:56
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback