Mår bättre igen!

Tack o lov!
Mår mycket bättre igen.

Var till läkaren vid 11-tiden.
Mådde löjligt bra när jag kom dit (... är inte det typiskt att det vänder så snart man är på väg till läkaren?)
"-Virus o Astma" sa han "Fortsätt att pumpa i dig Pulmicort och Bricalny i en vecka. Börja sen trappa ner"

Jaha, så var man 120 fattigare! Dyr info *haha*
FIck även recept på allergimedicin.... ja för nu drar väl pollen igång strax!

Det känns i alla fall jätte bra att ha blivit kollad o att känslan av andnöd har minska!
Ovan astmatiker som jag är, så blev jag ju lite rädd när jag inte kunde andas normal o det rev o slet i luftrören.
Vet nu att jag gjorde rätt som började ta pulmicorten o Bricanyl i större mängder. Skönt!
"Tur" man har en son med infektionsastma så man har lärt sig något.. för MIG är det ingen som informerat hur jag skall sköta min medicinering.

Nu hoppas jag att jag är ännu piggare imorgon! Så nu ringer jag till jobbet o berätta att jag (nog) kan komma tillbaka imorgon igen.

Sen vill jag vara frisk fram till midsommar åtminstonde!!!!!
Det är väl inte för mycket begärt??



Kommentarer
Postat av: Phio

Usch och fy, nu får väl sjukdomarna snart vara slut... Skönt att du mår bättre. Du får se det som att du betalade 120 spänn för att få bekräftat att du snart blir frisk :)

2008-04-08 @ 22:32:36
Postat av: Catovera

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback