Lördagsbilder

Lördagen denna helg var fyllt med godis.
Inte sånt godis som man stoppar i munnen, utan sånt som man stoppar i hjärtat.

Först var det Scrapgodis hemma hos härliga
MERI.
Där hon, jag och Johanna träffades och scrappade ihop.
image1164

Vi började med en liten utmaning, där vi scrapade på varandras layouter.
Vi började på vår egen i ca. 10 min.
Sen bytte vi med varandra. Scrapade i 10 min.
Upprepade bytet. Scrapade i tio min.
Detta är resultatet: 3 Layouter av tre kreativa tjejer:
image1165
Inte illa va?!?

Rubriker o text kommer vi själva att lägga till. ( det är nog bara jag som inte kommit så långt än)

Sen scrappade vi efter en av mina skisser.
Här är en detaljbild av min LO:
image1169
Visar mer en annan dag (har lite textjobb kvar även på denna).

Jag fick till en till LO, men den visar jag en annan dag... när jag orkat scanna in den ;-)


Vi 5-tiden tackade jag för mig och åkte till familjen på landet.
image1167

Jonas lagade supergod middag:
image1166

Gott med vin till maten!:
image1168

Eftermiddagen gick vi hem till några grannar på landet (fam. H)
image1171

Där bjöds vi på Kalvdans!
Smakade inget vidare enligt mig.. men jätte kul att äntligen fått testa denna efterrätt, som jag hört om många gånger:
image1170

Även hemma hos familjen H fanns en kreativ liten tjej:
image1172
M, 7 år, ritare ett kort till sin kompis.


Jag har haft en superhärlig lördag!


Nu är det söndagkväll o jag känner mig krasslig.
Har problem med luftvägarna.
Tror det är astman som slagit till igen.
Hoppas jag känner mig bättre och piggare i morgon.
För nu är det en ny vecka med schemat fullt.. hinner inte med att vara sjuk!

Ha det gött!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Det var jättekul att få träffa dig och jag hoppas verkligen att vi kommer att ses fler gånger!! Tack för alla dina rara ord, det värmer! Kram Johanna (och glöm inte att lägga ut lite skisser sen ;-) )

Postat av: MissMian

Åh ni verkar ha haft det sååå skoj!! Vill också träffa andra som scrappar!! :)
hihi...konkurrens i Meris tävling..ja..om lotterna :)
Jag gillar verklgien dina LO's! Du har en så skön stil!

2008-04-06 @ 21:48:16
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Meritxell

Åhhh, åhhh!! Så fin bild på oss tre och så roligt att du tog kort av våra LO:s!! Får man "låna" bilden till min blogg, också? Tack för att du kom, de fina blommorna (de lever!! ;) och sällskapet. Det var så inspirerande att ha er här!! (Fin Dalahäst ni har, förresten! ;)
Och vad kul med en skisstävling till! Du ritar så fina skisser!!
Receptet skickar jag till dig på mail i morgon, nu är det dags att lägga sig! Hoppas du mår bättre och att det inte blir allvarligt... Kram,
Meri

2008-04-06 @ 23:03:42
URL: http://meritxell-scrap.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad mysigt det ser ut på landet!

2008-04-07 @ 08:19:42
URL: http://piccolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback