Gräsänka ikväll

Grabbarna är på landet och jag är kvar här hemma.
Imorgon skall jag på en heldags scrapträff hos
Stellas.Nu.
Ikväll har jag skapat lite. Målat en ram, tryckt gröna döskallar på en tröja till Jakob och börjat måla på en tavla.

Min fredag i listform:
sushi o shopping på Stinsen
Lyssnar på bra musik (bl.a. Little ghost)
Målarfärg
image1219
(bildförklaring: En del av min "palett")
Talang
T-shirttryck
tavla
Döskalle

godisbilar
Tavelramsmålning
potatisskruvar
CocaCola Light
Fjärilar o stjärnor
scrapsurfing på nätet

Hur har eran fredagskväll sett ut?? (skriv gärna in DIN lista under kommentarer!)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanna

Min fredagkväll:
lämna familjen vid middagsbordet
Partylitedemonstration
Handla
välkomnad utav en vaken Oscar
Fixat lite jobbpapper
beställningar via internet
kolla bloggar
maila
sova....

Postat av: Cia

Lekparkslek
handling
"mutmat" hos svägerskan
uterummet
ONT
glömmer resten!

2008-04-26 @ 19:31:56
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Hugoandrine

Nice site, welcome to my

2009-01-28 @ 08:02:40
URL: http://hugoandrine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback