F-N

Fan fan fan fan fan!!!



Förlåt att jag svär så omoget här i bloggen.....MEN jag känner mig som en frustrerad tonåring just nu!

Varför?
Jo... för att jag inte alls mår bättre längre. Nä, nu har viruset i min kropp återtagit makten o jag mår sämre.
*blääääääääääääääääää*

Blir hemma någon eller några dagar till!
FAN!!!!!!!!!!!!


*försöker trösta mig med min tacksamhet över att jag inte har någon svår kronisk eller dödlig sjukdom*


Nu skall jag gå och ta en alvedon, inhalera lite astma medicin och sen lägga mig på soffan somna till någon dålig såpa på tv:n


Kram på er!


PS så här fin var Jakob när han skulle gå till Dagis:
image1177
Halsbandet, som tillverkades av honom själv i går, skulle ligga UTANPÅ overallen!!
:-)

 

Kommentarer
Postat av: Linda i Sigtuna

Hallo där!
har inte varit o besökt dig på ett tag, såg bilden på Cissi- vilken fantastisk fin bild! Hon e så 'petit' :-)
Krya på dig! Kram linda

2008-04-09 @ 09:57:54
Postat av: Sara

Vilket tjusigt halsband! Klart han måste ha det utanpå overallen, annars syns det ju inte! :)

Postat av: Humla

Ja du vad ska jag säga... jag förstår dig precis! Krya på dig du med och pussa på gokillen!

2008-04-10 @ 06:17:41
URL: http://mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback