Vilken tidning?

Läste i Elisabeths blogg att hon älskar tidningen Vi.

Min favorit är  Family LIVING. Den skall komma ut idag (eller var det igår).
Jag skall köpa den om en stund, när jag stjussar sonen till dagis.
Sen skall jag hem (jobbar senare) och bläddra o njuta av allt innehåll om människor, inredning och resor m.m.
Det skall bli mysigt!
Jag gillare dess design, alla härliga färger, reportagen om kända o okändas hem och resor, familjeliv med mera.
 Den har en skön blandning av det jag är "inne i" i livet.
image889 Fotot är hämtat från Family Livings hemsida


Vilken är eran favorittidning/magasin?
...och varför?


 
 


Kommentarer
Postat av: Lox

Det var Residence, men med husköpet blev jag "inredningstrött". Innan kunde jag konsumera både den och Living ETC och en och annan Plaza interiör.
Senaste tidningen jag köpte var Må Bra (och hur stor tantvarning är det inte på det?). Form kanske? Fast den har blivit sämre och är så ruggigt dyr.
Får säga Living ETC.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback