I dag...

...ingen punka!
Däcket pajade p.g.a felkonstruktion!
Inte på grund av mig eller annan förare.
Nytt GRATIS däck är på väg!
*pust*
...Konstigt dock!

STRID med äldsta tjejen på väg till dagis.
Var helt slut när jag ÄNTLIGEN kom fram till dagiset o lämnade de 2 äldsta barnen i familj #1.
Kände mig som om jag gått en rond i någon tuff match i någon hård sport. Mycket svettig.
MEN jag tror jag vann! Vi kom fram levande o ganska sams.
Hämtningen o vägen till barnens hem gick bättre, mkt. bättre. Inget skrik o inget gårt alls faktiskt... det är första gången utan! *ser ljuset i tunnen på den fronten*

Imorgon är jag ledig. Det ser jag fram emot! Mycket!!
Jakob skall till dagis på förmiddagen. Sen skall han och jag MYSA...massor!

.
.
.
.
.
TACK igen svärmor!
För både det ena o det andra
;-)

Kommentarer
Postat av: Miss Gallery 2008

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-05-14 @ 08:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback