Tantvarning??

Efter att jag lämnat en liten herr Jakob Långstrump på dagis idag, så åkte jag ner till Ica för att handla något till lunch. Har dumt nog inte ätit lunch de senast 2 dagarna. Har ingen aptit ju. Istället har jag livnärt mig på satsumas o glass ;-)
Nå väl. Jag gick runt i affären, halvt svimmfärdig pga värmen från min mössa som jag VÄGRAR att ta av mig idag, och blev inte sugen på någonting! Inte ens sushin som låg där i disken o kikade tillbaka på mig. Nä.. den fick stanna där den låg o istället gick jag vidare till tidningshyllan.image952
Där slank det ner  - hör o häpna - en ALLERS i kundkorgen. VA?!!?

När köpte jag en DAMtidning senast??
Varför köpte jag den?? Är jag tant eller??
Jaja, det var i alla fall för korsorden o inget annat som jag köpte den. Okej!!!?!!??
Ja, recepten om olika köttgrytor o soppor lockade lite också *asg*






Kommentarer
Postat av: Indra

En liten lätt tantvarning på den kanske. ;-)

(Men *viskar* tidningen är faktiskt rätt bra ändå. Ibland är det spännande reportage, bra korsord som sagt, och recepten brukar man kunna använda. Man får hoppa över dom sidor som är trista. Men säg det inte till någon att jag också läst Allers någon gång. ;-) )

2007-11-14 @ 10:33:29
Postat av: JENN

Indra: Härligt att höra att man inte är själv.
Har dock ej öppnat tidningen än.. hmm.. den ligger o mognar... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback