skrev nyss ett långt inlägg

Skrev nyss ett långt inlägg, men det försvann i intet. *IRRITERAD TILL MAX*

Det handlade bl.a. om att vi kom hem helskinnade med lite skavanker samt om hur livet med en 2,5åring kan vara vid middagsbordet.

Men nu orkar jag inte skriva om allt. 

En annan dag kanske.

Nu skall jag läsa lite bloggar och sen sova. Och hoppas att jag mår bättre imorgon.



Just nu känner jag mig rätt okej... tack vare ett par doser nässpray i varderas näsborre samt två alvedon ;-)



God natt o sov gott bloggvänner! 

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Krya på dig!

Vi verkar vara förkylda allihop....

Postat av: Mattiasanette

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-09-12 @ 08:48:37
URL: http://mattiasanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback