Min Pappa

TRYGGHET
Värme
Blyg
Omtänksam
Hade en speciell lite torr humor
Stark
Gröna fingrar
Kalla händer men varmt hjärta
Pussade blöta pussar
Älskade Magnumglass och nypotatis


image948

Saknar Pappa lite extra idag, på fars dag.

När pappa var i livet var det fika hemma hos honom som gällde denna dag.
Alla barn (jag o mina 3 halvsyskon) och barnbarn var inbjudna.
Klockan 2.
På fika.
Kaffe och kakor serverat på hans "Gröna Anna"-porslin.
Presenter utdelades och han gladdes lika mycket varje gång åt tröjor, sockor eller en chokladask.
Trött men glad sade han adjö när vi gick hem.
Tror han somnade med ett leende på läpparna på farskväll!

Kommentarer
Postat av: MissMian

Jag tror att jag hamnade här genom att läsa din kommentar på swe scrap och så klickade jag på länken! :)

Postat av: Fia

Jag tänker ofta på morfar, jag saknar honom också mycket. KRAM.

2007-11-12 @ 22:34:37
Postat av: Septusa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-05-21 @ 12:12:03
URL: http://septusa.blogspot.com
Postat av: Septusa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-05-26 @ 12:52:28
URL: http://septusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback